Navigační aplikaci Waze používá po celém světě 130 milionů uživatelů. Tato aplikace má však zároveň svůj reklamní systém, díky kterému můžete levně a účinně oslovit její uživatele.
Celý princip Waze Ads spočívá v geografickém cílení. Vaše reklama se zobrazuje řidíčům, kteří se nachází v okolí vaší provozovny. Zároveň je možné ve Waze nastavit tzv. zero speed takeovers, kdy se zobrazí celoobrazovkový banner řidičům, kteří právě zastavili.
Při vyšším rozpočtu je možné cílit i dle pokročilejších kritérií.
Rozpočet na Waze kampaně se dělí na 2 složky – kredit (putuje přímo provozovateli reklamního systému) a poplatek za správu. Efektivně prováděná správa kampaní znamená, že vám investovaný kredit přinese výrazně více zakázek, než kdybyste si kampaně spravovali sami. Nemluvě o ušetřených nervech.
Oproti většině freelancerů a malých agentur vám na projektu budou pracovat profesionálové, kteří v minulosti spravovali kampaně s milionovými rozpočty. Díky vysoké míře automatizace si však může dovolit naše služby i malý podnikatel.
Jsme naprosto transparentní. Díky našemu reportovacímu nástroji, budete moci sledovat 24/7, jaké výsledky vám kampaň přináší.