Máte nový produkt/službu a potřebujete o ní dát vědět? Chcete mít v krátkém čase víc zákazníků? Pak jsou pro vás PPC kampaně skvělou volbou. Při správném zacílení dosáhnete okamžité viditelnosti mezi vaší cílovou skupinou.
Rozpočet na PPC kampaně se dělí na 2 složky – kredit (putuje přímo provozovateli reklamního systému) a poplatek za správu. Efektivně prováděná správa kampaní znamená, že vám investovaný kredit přinese výrazně více zakázek, než kdybyste si kampaně spravovali sami. Nemluvě o ušetřených nervech.
Oproti většině freelancerů a malých agentur vám na projektu budou pracovat profesionálové, kteří mimojiné spravují kampaně s milionovými rozpočty. Díky vysoké míře automatizace si však může dovolit naše služby i malý podnikatel.
Jsme naprosto transparentní. Díky našemu reportovacímu nástroji, budete moci sledovat 24/7, jaké výsledky vám kampaň přináší.